Panas

oi, ini rumah sangat panas berbahang!


semalam berjaya escaped ke tanjung malim. arinih, sebab en.eid keje, takleh nak escape ke mana-mana melainkan layan kerja-kerja umah di dalam keadaan sangat berbahang ini. baru sapu-sapu umah 3-4 inci persegi, peluh mencurah-curah tahap buruh kasar angkat bata bertan-tan berat.

aa.. melihat dari sudutu positif, ini mungkin boleh membantu proses pengurusan badan. bila tamat segala-mala keje-keje umah neh, azil boleh jangkakan yang saiz suar dah turun 5 inci!

pang!

ooppss.. kuat sungguh berangan. baru sapu umah 3-4 inci persegi, dah ngelat pi nulih blog. bakar lemak ke hape..

keh keh keh..

=P


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Panas"

  1. LydSunshine says:
    May 18, 2010 at 10:56 PM

    Betul lah... Ahad lepas sungguh panas berbahang. Saya pon cerita tentang kepanasan pd tarikh yg sama di blog saya. Sy ingatkan saya demam, dan hanya saya yg rasa kepanasan tu. [Eh, apa daa cacat nyer aku ni.. kalo demam bukan rasa sejuk ke?]. heheh.