Mengantuk.

Kepala tingtong.


Ada 120 pending alert to close by Jumaat ini. 

118 bukan di bawah region / negara kelolaan saya tapi perlu menghulurkan bantuan untuk menyiasat dan menyelesaikan setiap alert.

Politik berbeza di team ini. Saya punya rakan sejawat yang buat masa ini pandang rendah mengenai kemampuan saya.

Kalau becakap, minta menang sentiasa.

Bukan mahu dengar bicara balas dari sesiapa pun.

Hrm..

Pengurus minta saya luah secara berdepan mengenai ketidakpuasan hati, tapi saya kira dalam keadaan sekarang seperti tindakan yang sia-sia.

Tunggulah nanti. Saya beri masa, dan tentukan samada mahu telan atau saya muntahkan kepadanya nanti.

Sekarang, sabar dan minta pada Tuhan agar dapat terus sabar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Mengantuk."