Kembali.Sakit


Baru awal tahun ni sakit, dan sekarang saya kembali sakit.

Hidung saya berhingus lebat sehingga menyukarkan pernafasan. Tidur perlu dalam keadaan separa baring-duduk. Sebentar tadi, baru sudah menelek lubang hidung sendiri. Bersarang hingus!

Mujur hari ini saya cuti. Mahu ke pejabat imigresen di Sungai Pelek, Sepang. Ada urusan pembaharuan pasport En.Eid. Dia perlu ke Singapura bulan ini atas urusan kerja.

Harap-harap urusannya mudah dan cepat selesai. Saya kalau dijangkiti selesema, memang tidak boleh bertahan lama. Mesti mahu banyak tidur. Agaknya bila sukar nak bernafas, oksigen kurang masuk ke dalam otak, itu yang membuatkan mata pun mudah sangat mengantuk.

Alamak!

Kembali mengantuk. Jangan saya tidak sedar untuk menghantar Cik.Aira ke sekolah nanti, sudah.

Tidur kembali.

Zzz.

Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Kembali.Sakit"