Al-Fatihah


Takziah kepada keluarga teman sekelas saya, Mohd Afdzal Mohd Rafle atas pemergian beliau seminggu lepas.

Saya baru dapat berita kematian ini senja tadi semasa di Bagan Lalang. Siti, deskmate 3 tahun saya semasa bersekolah di SMK KGV, menyampaikan perkhabaran in melalui sms.

Arwah meninggal disebabkan jangkitan pada paru-paru dan telah sebulan berada di hospital sebelum menghembuskan nafas yang terakhir.

Arwah merupakan teman sekelas yang sangat rapat semasa saya bersekolah di SMK KGV. Walaupun lama tak berhubung selepas saya berpindah sekolah, saya tetap mengambil tahu perkembangannya. Biasanya Siti lah yang tukang menyampai.

Terakhir kali bertemu..

Hari keputusan PMR1994.

Innalillahi wa innalillahi raji'un..

Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Al-Fatihah"