Klinik


Sejak seminggu lepas saya diserang kegatalan satu badan. Tak tentu masa. Kadang tengah duduk baring tengok tv, kadang sedang memandu. Biasanya lepas mandi. Merah berpeta dan naik bintik besar-besar.

Akhir-akhir ini juga saya sering rasa gelap mata. Seringkali saya perlu menggapai bucu meja atau dinding terdekat supaya tak jatuh. Beberapa ketika bila mata sudah terang semula, kepala akan sakit berdenyut-denyut. 

Pagi tadi saya jatuh akibat sakan melumur bedak di badan sehingga lantai menjadi terlalu licin. Sedikit langkah yang salah, saya terjelepuk ke lantai. Mungkin mencederakan bahagian buku lali kaki kanan saya. Sya gagahkan ke pejabat, tapi sakit semakin melarat sampai rasa kebas-kebas di betis.

Untuk semua di atas, saya berada di klinik sekarang bagi mendapatkan rawatan. Saya blog mengenainya kerana takut terlupa apa yang perlu saya beritahu doktor nanti.

Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Klinik"